Календарно-тематичне планування «години психолога» (орієнтоване) І семестр
Клас |
Дата |
Тема заняття |
Форма проведення |
Відмітка про виконання |
1-4 |
вересень |
Визначення характеру учнів та вплив навколишнього середовища на
них. |
ПД ПР |
|
5-7 |
вересень |
Що таке дружба? Дружні відносини!» Мета: Навчити учнів дружити та розуміти один одного. |
ПД ПР |
|
8-9 |
вересень |
«Щодо роботи за кордоном» та анкетування на вивчення
здорового способу життя. |
ПР Т |
|
10-11 |
вересень |
Відношення учнів один до одного та навчального закладу |
ПР Т |
|
1-4 |
жовтень |
Визначення стану адаптації до навчальної діяльності
учнів першого класу. Графічний диктант. Визначення рівня самооцінки учнів. |
ПД ПР |
|
5-7 |
жовтень |
Визначення стану адаптації до навчальної діяльності
учнів 5-го класу. Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів. |
ПД ПР |
|
8-9 |
жовтень |
Вивчення структури мотивів навчальної діяльності учнів. |
ПР Т |
|
10-11 |
жовтень |
Визначення мотиваційної сфери і спрямованості учнів. |
ПР Т |
|
1-4 |
листопад |
Чарівні слова. |
ПД ПР |
|
5-7 |
листопад |
Життя- найвища цінність. |
ПД ПР |
|
8-9 |
листопад |
Взаємостосунки із вчителями, дорослими, батьками. 16 листопада-День толерантності. |
ПР Т |
|
10-11 |
листопад |
Усвідомлення власної особистості, внутрішньо
особистісні конфлікти, профілактика комплексу неповноцінності. |
ПР Т |
|
1-4 |
грудень |
Цікавими стежинами по «Країні міцного здоров’я». |
ПД ПР |
|
5-7 |
грудень |
Як бути щасливими? |
ПД ПР |
|
8-9 |
грудень |
Розум-проти залежності. |
ПР Т |
|
10-11 |
грудень |
Лідер та його команда. |
ПР Т |
|
Коментарі
Дописати коментар